Pasivní telemarketing

Navazujeme na jiné marketingové aktivity firmy.
Jedná se o zpracování příchozích hovorů. Iniciativa je směrem od klienta k operátorovi.

Pasivní telemarketing, call centrum, callcentrum, telemarketing, telesales, náhradní plnění,calls, volání, oslovení, získání, získávání, kampaně

Hlavní výhody pasivního telemarketingu

  • posílení zákaznické věrnosti
  • časová dostupnost
  • minimalizace stížností
  • možnost okamžité interakce
  • získání zpětné vazby od klienta

Využití pasivního telemarketingu

Informační linky

Zajišťujeme telefonickou službu k poskytování základních informací, rad, tipů a doporučení. Většinou se jedná o zodpovězení otázek klientů, které zaujala nabídka v rámci předchozí marketingové či reklamní kampaně. Klientům vysvětlíme podstatu nabídky produktu či speciální akce. Upozorní je na všechny důležitá fakta a podmínky.

Zákaznické linky

Prodejem Váš vztah se zákazníkem nekončí, ale začíná. Je třeba věnovat mu náležitou péči, aby využil vaše služby opět. Operativně vyřizujeme žádosti a přání klientů, případně reklamace a stížnosti, či podněty na úpravy a změny využívaných služeb. Velkou výhodou je pohodlné a urychlené vyřízení požadavku klienta v době, kdy mu to nejlépe vyhovuje, bez ohledu na provozní dobu dodavatele.

Zákaznické linky plní v současnosti funkci nejdůležitějšího komunikačního kanálu mezi firmou a klientem.

Objednávkové linky

Klient si jednoduchou formou objednává zboží, většinou na základě inzerce nebo reklamních spotů v masových sdělovacích prostředcích. Aktivně přijímáme a zpracováváme objednávky a následně předáváme. V průběhu hovoru a zapisování údajů k objednávce současně klienta informujeme o dalších výhodných možnostech pro rozšíření objemu či nákupu dalšího doplňkového zboží (up-sell, cros-sell)

Pasivní telemarketing, call centrum, callcentrum, telemarketing, telesales, náhradní plnění,calls, volání, oslovení, získání, získávání, kampaně

Technická podpora

Pomáháme klientům řešit jejich technické problémy při využívání služeb nebo produktů dané společnosti. Okamžitá dostupnost a fundované poradenství zvyšuje spokojenost zákazníka a tím i jeho loajalitu vůči firmě.

Povaha a způsob prodeje některých produktů vyžaduje od zákazníků pohyb v on-line prostředí, registraci v e-shopu, či e-commerce centru a pod. Naši operátoři jsou klientům nápomocni při orientaci v e-shopu a provedou je procesem registrace, případně za ně v on-line prostředí zpracují samotnou registraci.


RYCHLÝ KONTAKT

Linnet eu s.r.o.
Callcentrum
Karlovo náměstí 84
547 01 Náchod

Mob.: +420 777 245 203
+420 774 705 824
e-mail: info@linnet-eu.cz
Linnet eu, s.r.o.